Retarded

Söndag. Ja, då var det slut på den här helgen, freaaaaaaaaakkkkkkkkkiiingfreaak. :c nejmen, överlever ju. Har fått lite mer motivation nu än jag hade förra veckan, jag vet, jag är awesome.
Jag har suttit nu och bara ordbajsat två uppgifter och skickat in dem och även bett om ursäkt för att de var så himla galet försenade. Jag hade ju tänkt och bara pluggat gärnet nu då, men såklart så har jag inga instruktioner på resten av de uppgifter jag tänkte göra så då är det ju kört (HEHE). Istället får jag väl sitta här och nörda vid datorn, eller så går jag ut på en promenad. (Hade ju varit skönt!!!!!!!) Jag tror jag är sjuk. Psykiskt. Störd. Ska sluta skriva nu. Hejdå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0