F R E D A G

Idag:
  • Friskis med Sofia
  • Kanske stan med mamma
  • Myskväll med Camilla
Fetvärt alltså. Känns bra att hålla mig sysselsatt då jag är så fruktansvärt förvirrad och orkar inte vara det. Tänka på annat är då apbra!
Jag har verkligen blivit skitdålig på att blogga, dock så gör det väl inget då jag har typ 10 läsare <3 ni överlever va? Ska försöka bättra mig eller så fortsätter jag på samma spår och gör precis som jag vill. Hörs :)
random bild på Anna som spelar piano hihiihiih pus

Kommentarer
Postat av: Camilla S

MYSKVÄLL iiiiiiii!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Gör visst något att du inte bloggar mycket, camilla blir blöt i ögat då hon tittar in och ser att det inte kommit upp någonting nytt </3

2012-05-18 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0