R E S P E C T

(Inlägget skulle ha publicerats för typ..flera timmar sedan) Tjotja, kom typ alldeles nyss hem från Umeå där jag varit med Johan. Han skulle köpa en gitarr och jag ba följde med som sällskap :) nu ska jag städa rummet lite till bra musik och sedan ska några av mina vänner komma hit och sedan ska vi på The club, får ju se om det bli nå kul den här gången hahah...
Hörs med bilder sedan kanske!
av någon anledning så går det inte att vrida på bilden, that's how i do it iaf. jag måste sluta le på bilder, för det är verkligen inte okej.

Kommentarer
Postat av: Isabelle-Stil.Foto.Personligt

Hejsan!

Jättefin och rolig blogg!:)

Haft en bra helg?

2012-04-01 @ 17:47:56
URL: http://isabellelindqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0