Don't stop me now

Hejeeluu! Gårdagen spenderades på stan med finaste Vanja, denna dag spenderades på stan med Camilluur och morgondagen kommer också spenderas på stan med Camillururur. Måste försöka låta bli att köpa saker, men blir något varenda gång...tur jag sparat alla pengar från förra sommarjobbet, då är det lite lugnt iaf hihi.

Imorgonkväll blir det någon slags fest/häng, blir säkert brabraaa. Hatar dock att så många är 18 förutom jag och Max typ haha :( snart kommer han och jag sitta forever alone på en parkbänk....medans alla andra är på krogen. #kul#för#er#!!!
YEYE hejhej gillar ju att jag är så dålig på att blogga, jag borde egentligen inte blogga, varför bloggar jag?
Nu ska jag kolla på PLL iaf, mucho najs osvosv. 
en bild tjohej från weheartit, so true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0