Skiter i allt, just tonight

Tjotjeenaa! Jag har inte haft igång min dator på ungefär 2 veckor eller något sånt, därav no update här huhu. Har iaf jobbat mina två av fem veckor, är dötrött och less typ varje dag, men kämpar när jag tänker på pengarna som kommer rulla in. Hm japp, denna kväll/natt ska spenderas i Åsele med fina vänner, hoppas på en jättebra kväll och jag vill verkligen bara ha apkul och skita i allt som är jobbigt just nu. Imorgon kommer vi må som vi förtjänar och gå runt på marknaden, längtar ju nästan ;) haha. Nu ska jag fortsätta packa och fixa lite grejer, ha en fortsatt bra helg dudes! 
jag och chauffören ;) tyvärr ska inte bruden i bakgrunden vara med oss. :c
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0