Your obnoxious behavior is ripping me to pieces

Jag är helt klart på bättringsvägen, great. Ja, vilken intressant blogg...all about my förkylning

Nämen som sagt så är jag bättre nu, lite förkyld men mår inte bajs längre. Vilket är ganska awesome. Vet dock inte om jag kommer vara med Johan idag ändå, får se vad som händer. Jag funderar iallafall på att gå ut senare, eftersom jag inte varit ute sen i torsdags. Iofs så funderade jag på det i onsdags också men det blev ju inte av. Jag får helt enkelt bestämma mig för det bara. Vi får se...haha.......

Eftersom jag kollat på fett med filmer kan jag tipsa om några som jag tyckte var asfina/bra (jag gillar romantiska filmer eheh)
Keith - Jesse McCartney spelar typ en av huvudrollerna <3<3 ja, om man gillar A Walk To Remember gillar man nog denna. Tror jag. Jag gjorde det iallafall.
One Day - Anne Hathaway är en av huvudrollerna här. I princip hela filmen kan kännas lite trist, men den är faktiskt bra!!
According to Greta - Hilary Duff. Grym!

Nu hade jag tänkt he igång en film iallafall, vet dock inte vilken. HÖÖÖÖRS!

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV; de e bara bra!

gjort nå kul idag? :)

2012-01-08 @ 21:26:01
URL: http://liinnejah.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0