Mina rädslorrroror

Dag 08 - Det här är jag rädd för
Jag är rädd för mörker. Här hos min mamma kan jag inte sova med lampan släckt, det blir för obehagligt.
Jag är rädd för andar (alltså spöken), jag tror på det men har inte varit med om det, tror jag, men jag tycker det är sjukt obehagligt att prata om och att se på filmer om det förstör mitt liv.
Jag är även fruktansvärt rädd att förlora folk jag älskar, till exempel att min mormor dött känns helt overkligt och det har verkligen fått mig att inse att mina nära kommer dö någon gång och det kommer vara hemskt. Jag är rädd för att bli lämnad ensam kvar här, jag behöver människor.

Dag 09 - Min favoritplats
Dag 10 - Det här får mig att känna mig lycklig
Dag 11 - Det här får mig att skratta
Dag 12 - Något jag gör hela tiden
Dag 13 - Min favorittid på året
Dag 14 - En person jag ser upp till
Dag 15 - Dagens outfit
Dag 16 - Om jag vann en miljon
Dag 17 - När jag är 30 år
Dag 18 - Min familj
Dag 19 - Något jag ser fram emot
Dag 20 - Vad hittar man i min väska?
Dag 21 - Så tror jag att 2012 kommer bli
Dag 22 - Mina starka sidor
Dag 23 - Vad jag gillar att göra
Dag 24 - En dag på jobbet
Dag 25 - Vad jag ogillar att göra
Dag 26 - Jag och sport
Dag 27 - Så imponerar man på mig
Dag 28 - Om jag var en superhjälte
Dag 29 - Om jag hade en dag kvar att leva skulle jag göra detta
Dag 30 - Något jag vill lära mig
Dag 31 - Sammanfattning av månaden som gått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0