I'm your venus, i'm your fire

Just nu sitter jag och lyssnar på låtarna som jag måste plugga in! Som vanligt skjuter jag fram till typ dagen innan provet, prov på tisdag och har ej gjort något ännu.

På stan fick jag med mig en parfym (<3<3<3<3kärlekalltsååå! har inte haft min riktiga lukt sen jag gick i 8an typ, överlycklig!!!!<3) och en nattkräm, på grund av att både jag och mamma köpte för en hög summa sammanlagt fick vi varsin gåva. Jag fick en liten parfymgrej, rött läppstift, liten mascara och någon liten dagkräm tror jag. F1 nujs ju! Jag köpte även ett musunderlägg(?)(hahaha, alltså saken man har under datamusen) för 10 spänn. Värt?
Nu ska jag fortsätta plugga, tänkte bara att ni förstås ville veta vad jag inskaffat hih pus.

Kommentarer
Postat av: - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Tjeeeningen! Om du eller någon i din närhet har en av mobilerna nedanför startade jag precis en tävling där du kan vinna ett skal+skärmskydd från blingskal! Var gärna med och tävla! :D

iPhone 4/4S

Samsung Galaxy SII i9100

Samsung Galagsy S i9000

2012-01-29 @ 18:27:54
URL: http://awagardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0