Favoritplagg

Jag vet att det kan vara sjukt tråkigt att det är bara detta jag uppdaterar min blogg med, men jag har ingenting intressant att skriva. Iallafall ingenting som ni bryr er om:-) Eller ja, vi började med Rock på ensemblen idag. Feels good, hoppas jag klarar solot jag fick nu bara. Känner lite press...
-------------------------

Dag 05 - Favoritplagget ur garderoben

Fett svårt alltså!.......men, mina jeans! <3 Svarta från monki och crocker från JC. Love! Kom ej på något annat =D (har bara bild på crockerererena)

 

Dag 06 - När jag gick på dagis 
Dag 07 - Mina vänner 
Dag 08 - Det här är jag rädd för 
Dag 09 - Min favoritplats
Dag 10 - Det här får mig att känna mig lycklig
Dag 11 - Det här får mig att skratta
Dag 12 - Något jag gör hela tiden
Dag 13 - Min favorittid på året
Dag 14 - En person jag ser upp till
Dag 15 - Dagens outfit
Dag 16 - Om jag vann en miljon
Dag 17 - När jag är 30 år
Dag 18 - Min familj
Dag 19 - Något jag ser fram emot
Dag 20 - Vad hittar man i min väska?
Dag 21 - Så tror jag att 2012 kommer bli
Dag 22 - Mina starka sidor
Dag 23 - Vad jag gillar att göra
Dag 24 - En dag på jobbet
Dag 25 - Vad jag ogillar att göra
Dag 26 - Jag och sport
Dag 27 - Så imponerar man på mig
Dag 28 - Om jag var en superhjälte 
Dag 29 - Om jag hade en dag kvar att leva skulle jag göra detta
Dag 30 - Något jag vill lära mig
Dag 31 - Sammanfattning av månaden som gått



Kommentarer
Postat av: therese pue

hej,fin blogg! Kolla gärna in min blogg,där jag lägger in foton,skriver om vardagen,Designer/tips och så. Just nu har jag bara tagit en paus,för lite problem med pojkvännen och så.. Men kommer inte dröja länge,förens jag börjar igen. Håll utkik om du är intresserad av foton & så. Detta kanske låter ointressant,men ta en titt iallafall.

Ha en fortsatt bra kväll! Kram

2012-01-25 @ 21:57:58
URL: http://puueee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0