HELG

Ja nu var det helg igen och jag är dyngförkyld. Jag har nyst/nysit(?) stup i kvarten idag och jag är så less. Orkar inte en förkylning IGEN! Ikväll blir det iallafall box och bara chill här hemma, var egentligen tänkt att jag skulle åka till sliperiet med älskling men, orkar ej det. :c aja nu ska jag slänga upp dag 13 och önska er en trevlig helg!
------------------------------
Dag 13 - Min favorittid på året
Höst! Fast ändå sommar och vinter på ett vis. Höst för det ger mig kärlekiga känslor och det är så vackert ute. Men sommar är skönt eftersom no school och vinter för att jul är mysigt. Svårt att välja asså.

Dag 14 - En person jag ser upp till
Dag 15 - Dagens outfit
Dag 16 - Om jag vann en miljon
Dag 17 - När jag är 30 år
Dag 18 - Min familj
Dag 19 - Något jag ser fram emot
Dag 20 - Vad hittar man i min väska?
Dag 21 - Så tror jag att 2012 kommer bli
Dag 22 - Mina starka sidor
Dag 23 - Vad jag gillar att göra
Dag 24 - En dag på jobbet
Dag 25 - Vad jag ogillar att göra
Dag 26 - Jag och sport
Dag 27 - Så imponerar man på mig
Dag 28 - Om jag var en superhjälte
Dag 29 - Om jag hade en dag kvar att leva skulle jag göra detta
Dag 30 - Något jag vill lära mig
Dag 31 - Sammanfattning av månaden som gått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0