Beautiful calm driving

Tur att jag inte var bajssjuk idag så jag kunde få lite läxor gjorda! Ohyeah!!! fast har fortfarande fetångest över saker......
Nu väntar jag iaf bara på att mamsen ska komma hem och sen på mat. Lite senare ikväll ska jag åka till pappa också :-) blir nujs, saknar faktiskt den lille broren jag har lite grann. Imorgon blir det skola och det känns så braaa! Får träffa älskling som jag inte träffat sen i fredags(!!!!), typ det som är största anledning till att jag längtar.Yeyewowow, nu ska jag stänga av datorn vääää. Tjomäään
Du är bra fin du <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hej :) kolla gärna in min och min kompis blogg där du kan vinna ett valfritt iphone skal/tillbehöver för 500kr! :) skulle vara jätte kul om du var med!



btw fin blogg! ;)

2012-02-08 @ 20:18:26
URL: http://madebyus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0