14

Hemma från skolan idag och om 45 minuter ska jag sitta inne på vårdcentralen för att checka läget, vill ta det säkra före det osäkra.
--------------------

Dag 14 - En person jag ser upp till
Det måste vara min mamma. Jag tycker hon är så otroligt tuff, stark och klok. Jag känner mig stolt när jag upptäcker att jag ärver många av hennes sidor, både de dåliga och bra.

Dag 15 - Dagens outfit
Dag 16 - Om jag vann en miljon
Dag 17 - När jag är 30 år
Dag 18 - Min familj
Dag 19 - Något jag ser fram emot
Dag 20 - Vad hittar man i min väska?
Dag 21 - Så tror jag att 2012 kommer bli
Dag 22 - Mina starka sidor
Dag 23 - Vad jag gillar att göra
Dag 24 - En dag på jobbet
Dag 25 - Vad jag ogillar att göra
Dag 26 - Jag och sport
Dag 27 - Så imponerar man på mig
Dag 28 - Om jag var en superhjälte
Dag 29 - Om jag hade en dag kvar att leva skulle jag göra detta
Dag 30 - Något jag vill lära mig
Dag 31 - Sammanfattning av månaden som gått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0