Give me summer!

Fick en enorm längtan efter sommar nu helt plötsligt! Fy tusan vad skönt det ska bli med varma dagar/kvällar, slippa skolan, få umgås med fina vänner osvosv. L Ä N G T A R! Sommar kom <3

Haft en bra dag, ba så ni vetne. Är dock väldigt trött för att "folk" håller mig uppe sent på kvällarna ;) svårt att få några läxor gjorda då ögonen åker igen direkt man börjar. what tha freaking fuck liksom, eller något. Anledningen till att jag skrev det här inlägget var för att bloggen inte ska se ut som en blogg med bara bilder och saker jag känner. Men wtf, min blogg, jag gör som jag vill. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I hate the way you make me feel

Kommentarer
Postat av: Elin

Frågestund hos mig!

http://simning.blogg.se/2012/april/fragestund.html <--------FRÅGA!

2012-04-26 @ 18:45:37
URL: http://simning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0