Örskkkk int

Jag suger på att blogga men orkar inte ibland eeheh.
Igår fick vi helg och det känns ju galet skönt! Firade det med en gott och blandat påse hos Johan (jag åt ju upp den själv ja) och jag sov även där tills idag. Imorse fick jag lov att fara in till stan tidigt, wääähähh men överlevde juuuh. Vid typ 12 drog både jag och Johan hit till mig och nu har jag precis tränat, gaaaalet vad skönt det kändes dåå! 

Nu ska jag gå och duscha och sedan mysa med älskling tills han ska hem vid 5. Runt 7 ikväll blir det tjejmys @ Lojzzans place med henne, Sandra och Terese. En efterlängtad sammanstrålning! HAHAheeh, hörs senare!
fininiii bild från skolavslutningen i 9an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0