vi håller ihop när vi faller isär, som kärleken är

Övningskörde till coop med mamsen för att hämta en väska som min moster glömt där (haha(mostern bor i umeå)(nu gjorde jag precis parantes grej i parantes grejen) den svängen förlängdes med några mil, bort till gottne faktiskt. Där vi hämtade min morbrors jacka som han glömt hos morbrodern som bor i gottne (morbrodern bor i härnösand) NI FATTAR! Kul att köra långt iallafall, hihi. 

För en stund sedan åt vi korv och pommes, görr! Nu ska jag chilledilla tills jag ska sova, godnatt säg ba jag :-)
killen som håller i den coola bebben är morbrodern som bor i gottne, och som svar på eran fråga: ja, det är klart att det är jag som är den coola bebben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0