Taggar dygnet runt

True story. Kul att jag alltid börjar använda alla ord/ordspråk/cpsaker som min syster använt när dem är typ UTE. UteElina. Fett med ute jag är.

Wellwell, denna söndag har varit så degig som en söndag kan bli. Vaknade upp i Johans säng imorse (ååååh vad förvånad jag måste varit eftersom jag inte la mig där kvällen innan, fast jo) och sedan låg jag kvar där tills typ...ja tills jag åkte hem. Klev upp typ 2 ggr kanske. Det är ett väldigt sweet ställe att vara på, på söndagar. Sängen alltså, love it. Mitt huvud dog efter ett tag, så det funkar alltså inte att ligga som en klump framför tvn/datorn hela dagen. Se där!
JAJA, har lov imorgon = borde väl kunna vara uppe länge. Men icke, ligger nu i min heta nallepyjamas här in my freaking underbara säng. Underbart ändå. Nu har jag skrivit en text som ingen läser. Jag tycker det är najs, hejdå godnatt puss osv.
Men här har vi ju den berömda pyjamasen. I'm loving it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0