Ser det ut som om jag sörjer dig?

HEI! Slutade tidigare idag pga sjuk lärare, skönigt. Tanken idag var att stanna i stan till klockan kvart i 5 då ett gympapass är, men hade så sjukt ont i magen så bestämde mig för att åka hem och träna här hemma lite senare istället.  Så, så blir det. Sedan jag kom hem har jag övat på sång- och pianoläxa och nu ska jag kolla på Awkward, ehhe, efter det ska jag träna! HÖRES VA
Dagens klädsel! Där har ni även en bild på hur mina nya jeans ser ut på, fy vad jag älskar dom. Så sjukt sköna!11!!

Kommentarer
Postat av: moa larsson

Svar : Jag diggar din stil med musen i handen också! Jag fick göra så på min förra dator och gud vad alla mobbades.. Haha :)

2011-10-24 @ 18:23:32
URL: http://moalarssons.blogg.se/
Postat av: moa larsson

Svar : Haha nej tänkte också så. Hur fan ska man kunna ta outfit bilder annars? Det går liksom inte.. Haha :)

2011-10-24 @ 21:11:06
URL: http://moalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0