Lugna mä

Kom nyss hem ba tjena. Köpte en sak på stan, måste nästan ta och lugna mig nu alltså. Nej, jag var inte ironisk ett dugg. Jag lovar. FAKTISKT! Jaja, blev en fika tillsammans med Jujan å Robin också. Gott! Nu ska jag sluta skriva sjukt korta meningar och lägga upp bild på det jag köpte idag + en blus jag köpte förra veckan.
today's köp. himmel va skrynklig den är.....love it.

köpte förra veckan. den ser typ hur himla tråkig och låååååååång ut som helst. Men blir bättre på. Faktiskt. Lite.

Kommentarer
Postat av: Natalie | tecknar & fotograferar |

Jag är i desperat behov av att få detta sålt!!!



Du är kanske intresserad av en svart vinterjacka med grym krage utan att betala frakt? Eller kanske en skitmysig höstjacka? En liten blommig sommarjacka kanske? Varför inte linnen eller mag-tee's? Kanske en jättesöt tight t-shirt med volanger? Spana in anyway... http://nataliehakansson.blogg.se/2011/october/desperat-saljes.html

2011-10-31 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0