I'm so freakin' in love with you

Myskväll hade vi indeed igår. Jag slängde ihop en kladdkaka så jag fick äta nånting hah också kollade vi på idol. Sedan så gjorde vi inte något mer tror jag? Typ chillade bara :-) han sov ju även här så fick vakna upp med honom, vilket är awesome <3 eheh, töntelina.

Men jaaa, vid typ halv 1 kilade jag ner på stan med mamma och jag fick med mig en tröja, hårinpackning och en grej till Johan. Denna kväll kommer bara bestå av chillmode for moi, känns ganska sweet ändå. Tråkigt fast skönt, jejej. Nu ska jag sluta skriva onödigt lång text och slänga in en bild på tröjan, ehhe. HÖRS
ordinarie pris: 299:-
den var fett mysig iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0