Thinking of you

Ligger i min sweeeeeeetiga säng, ganska så möjssS.
Hm a..what to say? Typ vaknade vid tjugo i 9..exakt då faktiskt.
Har endast legat i sängen..förutom då min syster kom in å frågade: ELINA! Kan du döda en spindel på mitt rum?
Hon hade gråten i halsen..stackarn..haha, först orkade jag inte men jag gjorde det till slut. Eftersom jag är en sån snäll flicka och alltid räddar folk från spindlar. I'm the spiderrider..öh.--
Ehm a..vad jag ska göra nu? Jo jag ska nog slänga iväg ett sms till min kära bästa vän Vanjis.
Efter det måste jag nog äta eller något..hörs sen?????????POS

Kommentarer
Postat av: E

snygg brud :)

frågestund på bloggeeen, fråga på! :DD

2011-01-29 @ 15:37:57
URL: http://ellaamobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0