Men vad kan jag göra då, när jag är så otroligt superkär?

Kan ju börja med att tala om för er att det blev inge läsning alls och en massa oth.
Det blev även en sväng till coop med mamsen! Och för en stund sedan till nu typ så har jag lekt med hennes hår & pratat.
Just precis nu så väntar jag på att äggen tills imorgon ska koka klart, ja jag är smart.
Skulle ju kunna ta fram kläderna jag ska ha imorgon medans jag väntar men icke, gör det här istället så kläderna blir senare så sovning blir även senare. BajsElina.
Men jö..ägg, kläder, borsta tänderna, hoppa i säng. Sen vare visst godnatt. SHHCHA
Den här bilden får mig att tänka på kärleken.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heejsan!:)



Vilken mysig blogg du har! :)



Ha det bra,

guumzaan:)

2011-02-01 @ 10:54:28
URL: http://guumzaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0