Keep on walkin'

Tjatjatjotjetjö! Jomenja.
Kom nyss hem efter en PROMENAD från Johan, hehe. Skillad jag är..eller..öh?
Känner mig iaf lagomt stolt som gick från honom hem..tog typ 40 minuter..eller öh..kanske några minuter mindre egentligen men vi stod å pussades lite haha. Det var ju otroligt intressant att veta.
Nu väntar jag på att min varma macka med svampstuvning ska bli klar. Vet inte om jag tycker om stuvningen egentligen men nu när mamma ändå hade sparat åt mig så måste man ju offra sig för laget<3<3<3
Sätter mig med min mackooo nere vid tvn with ma famillaa!ÖS
Hörs sen igen :D
Fint dah. Fick låna en aaasigt snygg skjorta av min mama. Me like. Ska försöka sno den några fler ggr (6)

Kommentarer
Postat av: sara

svar: haha taskiga vi var ;)

2011-01-02 @ 00:21:34
URL: http://saraobeerg.blogg.se/
Postat av: sara

svar: ja de haru rätt i! ;))

2011-01-02 @ 01:05:19
URL: http://saraobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0