It's all about you

Depp-Elina var igång igårkväll..inte så konstigt ju...
Aja, dagen blev inte hatad som jag trodde..den skulle ha blivit det men det löste sig..typ?
Eller kanske inte. Jag orkar inte..:(
Just nu så väntar jag på att ugnspannkakan jag gjort ska bli klar, så när mami kommit hem så blir det middag som moi lagat. Kuligt. (Ugnspannkaka är min specialité)
Sen..vet jag inte vad jag ska göra. Är inte med Johan, som ni märker, så blä på det bara.
Blir förmodligen lite läsning & lite oth. Hörs senare?
Bara för att jag inte har någonting att göra kan ni ju få se örhängena jag köpte i lördags.
Fick allihop för 90 spänn. Ser ni ens örhängena på första bilden? hah..

Kommentarer
Postat av: Teckningar, fotografier, kläder, vardag

Fina

2011-02-02 @ 21:31:17
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0