Du är min mening

TJAJTJE!
Slutade 3 idag, drog hem å chilla med oth, åt mat, chilla mer oth och nu gör jag ingenting.
Tror jag ska gå och spela lite piano osv:)
Efter det blir det troligtvis mer oth & sedan en liten promenad.
Slänger kanske in något mer senare, hähe, ciao :)
Haha, lila <3 lekte lite och överredigerade.

update 21.50: orkar inte göra ett helt nytt inlägg;)
skön promenad tog jag iaf! och jag har även varit duktig flicka ikväll..jag har inte gått och plockat kex och sånt ur skåpen, jag har inte ätit mackor..jag tog bara en frukt! Är så stolt.
Godnatt nu iaf :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om din blogg! den är asbra!:)

2011-01-25 @ 02:15:55
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0