Tör bloggN

ÖHHH, HEJEEEEEEE.
Sitter hemma hhoss babeee just nu. Är fett hunGRig. Mat snart hoppas jag<3
Men a, hade prov sista timmen idag såatte vi slutade lite tidigare än vanligt.
Gick en sväng på stan efter dåråå när Johan gick å träna, skulle leta efter en bikini underdel för att den jag har är sönder där bak. Inte så trevligt faktiskt. Amen a, dom hade ju inte. Dom sa jag letade efter bikini på fel säsong? Eh, vad menar dom? KNASIGT
När jag blev less på stan så gick jag till friskis å vänta på att babe va klar åsså satt vi där tills hans papa hämta oss. Wips nu är vi här. Äh. Dryg text nuju. Wäh
Justjaaassåå, ni måste tycka min blogg är något ful och dryg eftersom jag har tråkiga bilder, ingen header och den är ba grå. Men ja, så äre med mig. Tråkig och grå. Tänkte om ni har funderat på varför den ser ut som den gör så, a nu slipper ni fundera på det.
Detta blev längsta inlägget ever. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: aagnes

Vill du ha bloggsvar ?

Kolla in på min blogg då :D

2011-02-02 @ 20:45:16
URL: http://anderssonnn.blogg.se/
Postat av: aagnes

Vill du ha bloggsvar ?

Kolla in på min blogg då :D

2011-02-02 @ 20:45:44
URL: http://anderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0