Dan före dopparedan

Äre bara jag som typ längtar ihjäl mig efter morgondagen eller? ASSÅÅÅÅÅ, fy vad jag älskar jul. Det är typ det mysigaste som finns. GAL1111111111111111111111 <3<3<3<3<3<3 kan seriöst inte vänta, fett jobbigttttttt.
Om en stund (tror jag) kommer Johan hit åsså ska vi byta julklappar, hihi. Sen ikväll blir det uppesittarkväll framför bingolotto tillsammans med fadern, ragnhilden och juljen. Blir myyyyyyyyyys! Jag tycker egentligen inte om bingolotto men just det här innan julafton är som en tradition och sen tycker jag det är roligt för jag brukar aldrig fatta någonting. Smart tjej, i know. Nej, nu ska jag gå och borsta gaddarna. Hörs!
ååh, 1 månad in i vårat förhållande var detta. Gives me fjärilar i magen. hihiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0