1935-2011

Idag har det varit begravning för min underbara mormor. Samtidigt som jag tycker att det är så sjukt jobbigt & konstigt att hon inte finns här på jorden med oss längre så känns det ändå bra att hon fått frid, det är hon värd. Det var så underbart att få höra massa fina ord om henne och träffa HELA familjen. Denna dag har alltså varit både väldigt jobbig men samtidigt bra på ett vis.

Jag har så mycket känslor och det finns så mycket kärlek i våran familj, jag känner mig rik. Jag älskar er alla. Mormor, du kommer alltid finnas kvar hos oss i våra hjärtan. Älskade. 

Kommentarer
Postat av: Camilla S

<3!

2011-12-19 @ 19:39:17
URL: http://camillassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0