YAY

Tjena! Kom hem från baby för ett tag sen & nu sitter jag och käkar chips. Asnice jö.
Ska alldeles strax gå och lägga mig, chipsen var rätt äckliga satteee ja.
Det har varit en rätt nice dag idag iaf, jo så atte så vare med det...ehm...kul blogg.
JOJUST! Har bokat en klipptid nu iaf, känns rätt nice. Sist jag klippte mig var i juni. Behövligt då kanske? Jo
Det blir på höstlovet iaf ;) haha.
Ska jag klippa bort hela skiten? Eller vad säger ni?:)
Aja, får se om jag får nå svar dahhhh hah. Godnatt nu iaf :)
första bilden= så långt som jag har nu..typ
andra= pojkigt kort????? :):):):)
tredje= halvlångt????

Kommentarer
Postat av: anonym

jag tycker du ska ha pache eller hur det stavas

2010-10-18 @ 21:54:05
Postat av: elin

okey jag är 18 =)



görs ikväll då? ;D

2010-10-18 @ 22:06:34
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: svar te anonym

Vem tycker att jag ska ha pache?:)

2010-10-18 @ 22:14:06
Postat av: Amanda

håller med "anonym", du skulle passa i det! Du passar nog i allt ;D

2010-10-20 @ 16:55:00
Postat av: svararN

Page menar jag*** HEHE

Tror inte jag vågar klippa av så mycket än;)

2010-10-20 @ 19:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0