SUR

Jag blir sur när jag inte får som jag vill satt, ja.
Sitter och surar.
Nu när jag inte fått som jag vill så borde jag väl plugga men kommer inte gå för att jag är så sur för då vill jag bara grina och slå i väggen. Men måste försöka för har inte kommit någon vart på en uppsats som ska in nästa vecka.
Människan som var här sa iaf hur allt ska se ut när man har visning på huset osv. Blev irriterad då också för då måste massa grejer bort. Gud vad jobbigt..........
AJAAAA, bajshejdå.
Passande bil. Den togs för ett år sedan iaf.....

Kommentarer
Postat av: ronja edlund =)

sv; HIHI nä är DU knäpp är frågaaaaan :D:D.ddd

2010-10-23 @ 11:32:02
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0