OHOHOH

Hejhejhallå! Sitter å smaskar på en macka nu, asgörr!
Jag och Johan kom precis hit till mig å nu är han ute å springer, vilken nörd. Orka springa liksåååmm.
Aja, asbra dag idag! Mår så himla bra på musik alltså, allt känns skitbra. Just nu känns det som att det viktigaste är att ingen tycker illa om mig, huehue.
IAF så ska vi vara här hos mig idag då för en gångs skull, snäll pojke jag har. Ameh!
Det blir förmodligen plugg och sedan åka iväg å kika på ett hus.
Ja, vi ska flytta ihop.
Hörs mer senare iaf, ciao!
den här tjejen behöver sin mamma så hon kan fixa tjejens ögonbryn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska ni flytta ihop? :)

2010-10-05 @ 17:35:43
URL: http://feluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0