Hejhejhallå! Har inte orkat he på datorn
förrän nu förstår ni, uhuhhuh.
Åt nyss kebab med ris iaf, asgött.
Nu SKA jag plugga historia, nu elina!!!
Ni kan ju hålla tummarna!
Aja, teatern idag var inge farlig fast tyckte det var jobbigt ändå eftersom jag hade förväntat mig värre så var jag inställd på det ba. Jag är rätt töntig faktiskt, men ajäää.
Efter teatern hade vi långt hål så satt och spela/sjöng med Caroline, asnajs!
Det var lite av min dag daaahhh, intressant som fan!
Måste sätta igång med historian nu så, ciao!
Det är faktiskt ganska roligt att hitta gamla bilder, jag tyck om dig Carro!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyck okm dig a!

2010-10-06 @ 20:55:02
URL: http://carolineohlssson.blgkdcas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0