KUL

Ameh! Inte många som ställt frågor, tack till dom få som gjort det iaf. Ni andra är töntiga och dumma.HAH
Tänkte svara nu iaf :)


Tycker du att det är kul att blogga?
Svar: Ja, jag tycker det är kul att skriva om saker jag gör och lägga upp bilder. Lite tråkigt när man inte får någon respons bara.
Läser du några storbloggares bloggar?
Svar: Ja, jag läser Kissies, dessies, paows, kenzas och gaybloggen ibland ;)
Vad läser du helst för bloggar?
Svar:
Alltså tycker det är kul att läsa storbloggarna för endel är patetiska och av någon anledning så är det intressant haha. Men läser väldigt gärna kompisars/folk jag vet vilka dom ärS bloggar för det är typ kul att se vad folk har för sig.
Hur känns det att jag är en dipp?:D
Svar: HAHA ÄLSKLING! du är ingen dipp, du är en plupp :)
Vad har du gjort för att få så långt och fint hår?:D
Svar: Alltså, jag har inte gjort något speciellt haha. Jag själv tycker inte att det är särskilt fint men får höra det ofta ändå, ganska weird eheh. Men jag började med en grej, jag slutade klippa mig hah,och då blev det väldigt långt + så använder jag aldrig plattång eller liknande som tar på håret ganska rejält har jag hört haha.
Är dans estet roligt?:)
Svar: Jag har ju faktiskt börjat musik estet nu! Började förra torsdagen :)
Men dans estet var helt okej, men inte alls vad jag ville så är riktigt glad över att jag får gå musik nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0