Johan Jönsson, världens finaste person♥

Jag vet att jag måste vara sjukt svår att leva med, ena stunden är jag jätteglad och sen är jag asförbannad och slåss och typ..skriker.
Jag vet inte varför jag är sån, det handlar bara om mig själv och inte om dig eller något du gör.
Jag älskar dig så mycket, du är det bästa som hänt mig och du vet att jag verkligen känner så.
Jag vill aldrig leva utan dig, det skulle aldrig kännas likadant med någon annan. Det är jag helt säker på.
Jag är så säker på att du är den rätta för mig!
Första gången du kysste mig kände jag att det var rätt, då kände jag att det är såhär det ska vara.
Eftersom jag nyss varit i ett förhållande som jag blev sjukt sårad av så ville jag inte gå för fort fram, men det blev så ändå.
2 dagar senare var det du och jag och det är jag så lycklig för. Jag har aldrig varit såhär lycklig i mitt liv, jag har aldrig känt sån smärta som jag känt när det varit jobbigt mellan oss. Jag har aldrig känt den här känslan, att vara kär känslan, på det här sättet förut.
Det gör ont att vara utan dig, det gör ont att tänka på att du skulle sluta älska mig.
Jag älskar dig, jag säger de orden om och om igen för att jag verkligen menar dem, så otroligt mycket.
Jag vill aldrig leva utan dig, så är det bara.♥

Kommentarer
Postat av: Viola

Hej, fin blogg! Lust att titta in min och kanske följa den via bloglovin? :)

2010-10-10 @ 10:17:19
URL: http://aalltidjag.blogg.se/
Postat av: ronja edlund =)

sv; HIh tack snyggis! :D



och måste ba säga, aaaap gulligt skrivit :'))) hihi!

2010-10-10 @ 14:37:49
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0