Hos min far, kör med ett test då!

Hundra sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Johan
SMS: Johan
Sång du lyssnade på: I'm not ready to make nice
Gången du grät: Kommer inte ihåg.

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Dejtar ej, haha :D
Har någon varit otrogen mot dig: Ja
Varit kär: Jaa
Förlorat någon speciell person: Ja...
Varit deprimerad: jag har varit väldigtväldigtväldigt nere.
Varit så trött att du somnat sittandes: Säkert haha

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Lila
färg 2: Svart
färg 3: Rosa

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Yäs
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Skrattat så att du har börjat gråta: HAHA, ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Jaaa, eller var förra året men den människan har förändrat mitt liv detta år också. På ett bra sätt dåraaa.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja..
Fått reda på att någon har pratat om dig: HAHA, oja.
Kysst en kompis av samma kön: Haha ja :)

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Nästan alla tror jag.
Hur många barn vill du ha: 2-3 st tror jag.
Har du några husdjur: Nix.
Vill du ändra ditt namn: Nej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag var ganska ledsen för att min älskling var sjuk och inte kunde vara med mig :(
Vilken tid vaknade du idag: 9
Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt vid datorn/ gick å la mig.
Någonting som du längtar till: Lovet :)
Senaste gången du träffade din pappa: 3 veckor sedan ;o men snart så :)
En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: Önskar att jag skulle kunna göra en sak ogjord så att jag hade haft kvar mina allra finaste och trognaste vänner.
Vad lyssnar du på just nu: The pretty reckless
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: JA
Vad gör dig irriterad just nu: Hm...folk som är otrevliga haha.
Vad är ditt namn: Elina
Stjärntecken: Skorpion
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Själevad
Gymnasie: Nola
Högskola: -
Hårfärg: Brun.
Ögonfärg: Mörkgrön/brun
Längd: 165 eller längre kanske.

Vad gillar du gällande dig själv: Jag är väldigt ödmjuk och väldigt ordningsam (kontrollfreak)
Piercings: Öronen. Vill nå mer!
Tatueringar: ME WANT
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: När jag var 2 år så opererade jag bort 5 tänder.
Piercing: Ears.
Tatuering: Har ingen.
Bästa vän: Sandra :)
Sporten du spelade: Fotboll.
Husdjur: Gris :)
Vaccination du minns: Ehm...vennäääää :)
Alkohol du drack: Sista april 2008(?), vad jag drack minns jag inte haha.

JUST NU:

Äter du: Nada.
Dricker du: Inget ehah.
Är du på väg att: öööööööh inget :)
Lyssnar du på: Lifehouse
Väntar du på: Att min kära familj ska komma hem.

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: JAA
Vill du gifta dig: Ja.

 


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Båda, hihu
Kramar eller pussar: Men båda.
Kortare eller längre: Längre än mig ska han va iaf ;)
Romantisk eller spontan: Romantisk.
Snygg mage eller snygga armar: Bådaaa.
Tatueringar eller piercingar: Vet inte ;o
Känslig eller inte: Han ska ju inte direkt vara som nån bäbis å börja grina för ingenting haha, men inte iskall heller så han aldrig säger vad han känner. Det gillar jag ej så, mittemellan.
Ragg eller förhållande: Förhållande!
Bråkstake eller tveksam: Normal, haha.

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Nej.
Tappat glasögon eller linser: Nej.
Haft sex på första dejten: Nej.
Krossat någons hjärta: Nej, det tror jag inte.
Har du blivit arresterad: Närå.
Dissat någon: Ehm, ja trore.


TROR DU PÅ:
Dig själv: Försöker.
Mirakel: Ja.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen: Ja
Tomten: Eh, varför skulle jag inte?
Att kyssas på första dejten: Ja (a) om det känns rätt asså.
Änglar: Ja.


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Men haha, nej.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, det tror jag. Om man verkligen älskar en person så tror jag att man kan det.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, Johan, vänner osv♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp dina julklappar på http://b-love.se

2010-10-24 @ 20:29:50
Postat av: ronja edlund =)

sv; HAHAH ELLER HUR, skabb anna<3<3<3



Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, Johan, vänner osv OCH ROONIEEIEEEEE♥



HAH skoja.. ;$

2010-10-24 @ 22:34:43
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/
Postat av: Sofia Bergman

meeeeeen vasadooo har du opererat bort fem tänder????? TELL ME! :)

2010-10-24 @ 22:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0