GODMORGON

Ligger med datorn i knät och kollar runt på youtube, hähä ;)
Tänkte lägga upp några klipp när jag sjunggggg, kanske inte så intressant eftersom nästan alla är värdelösa.
Men...a, nånting nytt..typ :)
Jag och Sofia sjunger/spelar på parken när kommunmänniskor hade nåt firande hhe.
Jag på sång och piano, sofia på gitarr.

Avslutningsmiddagen då jag sjöng med en jäkligt hes röst. Hörs inte så väl här som tur är ;)
Men...ganska mycket fail ändå.

Jag och Berry hemma hos na ;)

Samma här, huhi



Sista gången No regrets spelade på sliperiet, haha.
Det här var den värsta spelningen jag gjort i mitt liv iaf, huvva.
Failfailfail på allt. Min röst=dö.

Kommentarer
Postat av: Nina

Så fint du synger ! :)

2010-10-30 @ 11:22:20
URL: http://dep.blogg.no
Postat av: Sofia Bergman

ååååhiiiii jag är braaaa :D:D::D:D:D:D:D: (du me) <3

2010-10-30 @ 12:43:15
Postat av: charlot

2010-10-30 @ 19:10:59
Postat av: frugan

ÅHÅHÅHÅH, och jag är bra? vad är du då? galet mycket bättre, puss

2010-10-30 @ 19:11:39
URL: http://aestheticme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0