Bra kväll!

Tjeeeniiixen:) kom nyss hem typ.
Kvällen såg ut som så att jag åkte till Johan runt 4, typ chillade med honom åt middag osv.
Runt 7 kom fyra st av hans kompisar å hälsade på, busigt dah. Dom började spela monopol och jag satt ba å kolla på;) huhö. Vid 8 kom Louise också å då chillade vi lite sen spelade vi allaaahåååpa tecknet. Fättt kul daah.
Jag och Louise förlorade men vi hade asrolig taktik iaf<3<3<3<3
Var en mucho trevlig kväll :)
Nu ska jag sitta å tjocka med min godispåse & sedan gå och lägga mig för jag är sjukt trött.
Fast slänger nog in något mer innan jag lägger mig som jag alltid gör ;)
Den här bilden påminner mig om vilket sjukt bra stöd Louise har varit för mig jämt när det varit tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0