Aj

Jag har en bula i huvudet från imorse när jag slog huvudet i fönsterbrädan (som är gjord av typ...sten) för att jag var tvungen att jävlas med Johan och skala ägg samtidigt som honom.(det är att jävlas eftersom jag höll på å trängas å sådär fattar ni väl.:))
Det gjorde ont, jag förvånade mig själv genom att inte börja gråta. Jag var helt beredd på det men inget kom.
Du är så cool Elina!
Iallafall så lämnade Johan mig runt halv 4, inte kul, inte kuuL! och nu blev jag helt plötsligt assugen på chips...
Jag har hört att man får tjocka sig på söndagar...är det så? HIHU
Aja, nu ska jag...eller jag borde läsa men vet inte riktigt om jag orkar. Får se hur det blir med det.
Vi hörs mer senare iaf, puss!

Bara för att jag är så fin på söndagar.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

det är :love: :)

2010-10-17 @ 18:56:17
URL: http://vikkipedia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0