1a världskriget here i come....

eller? haha inte riktigt exakt eller vaaa.
Idag efter skolan så åkte jag till älskling iaf, orkade inte blogga någonting därifrån + så orkade jag inte imorse heller.
Vi hade iaf coopertest på gympan idag, jag var astaggad och tänkte springa men sen precis när vi skulle börja så fick jag typ panik och bara struntade i det. Fattar allvarligt inte varför, hah?!
Aja, pluggade stenhårt hos Johan! Känner mig väldigt säker på provet imorgon, jag hoppas verkligen att jag kan få bra resultat. Vore ganska onajs å få IG första provet man gör på gymnasiet. Okej andra provet då (påtal om prov då så var jag tydligen 2,5 poäng ifrån VG, asbra för att vara jag!)
Fättttt jåbbig ointressant & lång text. Nu ska jag lägga mig med historiaboken en stund sen släcka ögonen!
Hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0