Uhuh

Godmorgon! Orkade inte med ett inlägg igårkväll så..synd.
Försov mig till 6.35 idag, ja det är att försova sig.
Nu har jag fixat mig färdigt iaf och har världens sämsta hårdag, kommer bli en tung dag.
Fast iofs så ska vi till broskolan idag och spela, så blir nog bra ändå :)
Musikesteterna har liksom turnévecka denna vecka såatte, yay! hihe
Nu ska jag gå ner å käka frukosttttteeettetet, hörs efter skolan någon gång!
CIAAAAAAAAAoOoo
får bli en bild jag tog typ..förra veckan för att hur jag ser ut nu är för äckligt för att visas.
skev lugg meneenene

Kommentarer
Postat av: Ebbas Smartigheter

Vad söt du är! Riktigt fint hår också!:O Hur har du fått det så?:D

2010-11-16 @ 20:35:56
URL: http://ebbassmartigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0