Tjihoooo :)!

Hejhejhejjjj! Efter skolan repade våran ensemblegrupp lite och sedan hade jag utvecklingssamtal som sagt, gick bra det haha ;)
Efter det gick jag och mamma en snabbis på stan! Jag fick min dyr foundation av mami och sen köpte jag två tröjor!
Tänkte ba skriva nu för att visa att jag lever, ska ner å hjälpa mamma med några låtar nu satte!
Vi hörs sen med dag 03 ;)
Estee Lauder. 410 :- kicks
Asså, den här tröjan var tänkt som lite scenkläder om det blir nå typ konsert med musik estet så den passar med där liksom, hähä

Asså detta linne var fett tungt! hähä
Syns inte på bilden men jag tyckte om det asmycket!
Båda tröjorna fick jag iaf för 149:- på bikbok :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Älskar den rosa tröjan!! :D

2010-11-25 @ 17:43:36
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0