Plugg-dag

Godmorgon! eller ja, jag vaknade för typ 3 timmar sen men a, hah.
Jag har bara legat i sängen tills nu typ, kollat på idol och käkat godis.
Just nu sitter jag och skriver på en novell som ska handla om kärlek, åh det blir så fel.
Den blir så töntig och får inte fram det jag vill överhuvudtaget. BLÄ
Vet inte ens hur det ska sluta, jag bara skriver och det blir bara helt skevt.
Aja, ska kämpa på med den ett tag iaf!
Skulle behöva min mors hjälp men det går inte så bra när jag är hos pappa, fariken.
Om ett tag kommer iaf Johan hit också, blir fortsatt pluggning dååååÅH.
Tur att jag har han, annars skulle jag nog inte orka med att göra alla läxor.
Uppdaterar mer senare igen iaaaf, hörs!
gosig kudde man har då.

Kommentarer
Postat av: julia

sv ; jag har bara tagit det lugnt , vad gör dudå ?

2010-11-07 @ 14:38:17
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: julia

sv ; hehe ok, jag tänker lägga ner bloggen det här hänt en sak och ja, tar åt mig för mycket.

2010-11-07 @ 15:21:27
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0