OJOJ

Hej! Otroligt dålig uppdatering idag, jobbigt läge dah.
Städade hos mamma som sagt, det gjorde vi från när jag kom dit fram till halv 3.
FY VAD TRÖTT JAG ÄR! Men vi drog en sväng till stan efter det iaf, fick några saker av mamaaa.
Hon är för bra hon.
Efter stan så fick jag skjuts till Johan och har varit där till nu då, ska alldeles strax sova..
men ni ska få se det jag köpte iaf. Hehe :)
Tröja som jag ska ha på gympan! hehe, från stadium.

Jacka från stadium. Det var så att man fick 20% rabatt på hela köpet eller nåt så jackan och tröjan kostade typ 1200 nånting :) (sämst bild btw, om ni inte såg det!!)

Baslinne från only. klart linnet är den här färgen!! aa, min kamera gjorde ett asbra jobb!
Inte....det är brunt. Här ser det...konstigt ut. 99.95 :- iaf ;)

hårspray blev det också! 43 :- h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0