Lördag , 27 November 2010

Godmorgon!
Vaknade för ett tag sen men har inte orkat kliva upp än, hähäe.
Fast måste snart för jag är jättehungrig + så ska jag in till stan om ett tag :)
Ajaaaaaa, ehm what to say. Jag blev precis jättestressad osv, för att jag inte blev godkänd på samhällsprovet så måste göra omprov på tisdag. Fast jag får ju skylla mig själv eftersom jag inte pluggade tillräckligt, men ändå. BLÖ
HUHUHU, jag har även massa andra läxor att göra i helgen. VARFÖR SKJUTER JAG UPP SAKER? Dum Elina.
Men jajajaja, nu ska jag nog gå ner och äta frukost tror jag och sen fixa mig lite.
Hörs mer sen igen ba, tjaaaaaahH!
Jag har jobbat med den här frisyren hela natten så om någon klagar kan den ju slänga sig i väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0