Lever LiVeT baaaH

Jamen tjenatjane! Kom typ nyss hem från älsklingskorven. Det mognaste smeknamnet jag har på honom faktiskt, det var moget iofs..ehm..ja.
Min dag såg iaf ut såhär:
låg å dega länge i sängen framför tvn...bytte säng och kolla fortfarande på tv, johan sa åt mig att sluta vara deg, jag sura. Fortsatte kolla tv tills han serverade lunch, haha. Kort blev det en stund efter det och sen...så dampa jag lös. Eftersom jag degat så mycket så fick jag lov å ba TJOFLÖJT! Det kändes bra.
Nu sitter jag och äter chips iaf, åååh göttteeee.
Sen ska jag nog äta middag, asnajs. Sen dusch. MYSIGTTTTT!
Hörs mer senare. CIAO :)
fasen vad snygg bild jag hitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0