Hur mätt?

Jomen HEJ! FASEN VAD MÄTT JAG ÄR! Ja johan, nu har jag gjort bort mig.
Åkte som sagt till min far, då blev det liksom som så att jag, Mevve & Juliju var ute å åkte madrass osv, hhaha något kul det var :D DET MÅSTE VI GÖRA SNART JOHAN!
A, sen blev det tårta + presentutdelning till fadern. Han fick nåt finurligt av mig och Julia, fattade ej men.
Aaaaaa nu har jag precis ätit middag iaf (är hos mamma igen) och är hur mätt som helst, jag skäms. HAHA
Nu blir det chill framför datorn iaf :) vi hörs väl mer sen deeewds!
jag vet att håret ser ut som bajs

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv;;haha, ja ni var fina :)

2010-11-14 @ 20:03:42
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0