Hår hår hår

Min blogg kommer börja handla om endast hår nu.
Haft håret uppsatt sen igår och släppte ut det nyss för att känna hur det kändes.
Jag började gråta (y) Seriöst......bläääääääää.
SÅ JÄDRA KORT!!!!!!!!!! :(
Amen..ja...tycker jag borde få lite bj men vet inte om jag orkar gå till coop ändå, hah.
Isf får det bli lite senare...eller aldrig </3
Nu ska jag...göra nånting. Inte äta upp äpplet som ligger här bredvid mig iaf, eftersom det höll på göra så att jag tappade tänderna.
Kissa kanske! Haha..hörs mer sen, ciao!
inte så nöjd tjej här då..jo

Kommentarer
Postat av: Siri

Sv; Den är verkligen bra...och sorglig.

2010-11-04 @ 15:45:46
URL: http://diabetikernsirisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0