Godernatt

Jag hoppas på en underbar dag imorgon,
eftersom den dagen inte har varit den bästa de senaste åren!
Ja, är ganska trött..eller har inget att göra...så tänker gå och borsta tänderna osv nu & sedan gå å lägga mig.
"""Bild från idag ba."""
jag hatar att se andra lida,
jag hatar att se smärta i någon annans ögon.
ja, det måste vara en av de värsta sakerna jag vet.
det jag vill, är att få andra att må bra.
mitt mål i livet är nog att förmedla kärlek genom musiken till de som behöver det som mest.
jag vill kunna trösta alla, även de som är för långt bort för att jag ska kunna trösta.
Jag bryr mig så mycket om andra, på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

trösta mig :(

2010-11-08 @ 22:38:58
Postat av: latife

fin blogg :)

så söt bild !:D

2010-11-08 @ 22:45:47
URL: http://iiifes.blogg.se/
Postat av: vikkipedia

Grattis på födelsedagen, fin bild, och jag är säker på att människorna vet om detta! Puss :)

2010-11-09 @ 00:18:11
URL: http://vikkipedia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0