Fin dag :)

Jag har haft en bra dag idag faktiskt, första gången som den varit riktigt bra på några år :)
Men a, har inte fått så mycket presenter. Cutt cutt. Mest pengar, det är ju bra iofs ;)
Amen aaaaaa. Johan, jag, Julia och Morgan gjorde tacos till middag och nu om en stund ska vi spela kort &
sen äta tårta. Tihi yay. Hörs mer sen igen :D
Haha imorse fick jag 4 typ..kort av Julia.
En var den där teckningen. Hon sa att jag var den lilla tjejen och
hon den stora och ovanför var det massa kärlek haha :D gulligt.
Sen på ett annat stod det typ grattis osv och
på dom andra två så var det att hon ska bjuda mig på lunch en dag och
den andra så ska jag få åka med henne när hon tagit körkortet typ ;) haha gulligt.
Hur jag såg ut idag ba, haha :D knäpp människa ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

vad trevligt då! :)

2010-11-09 @ 20:40:31
Postat av: sloarez - UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

hejhej allt bra ikv? :)

2010-11-09 @ 20:58:40
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: sandra

MEN HIMLA CEPE FINA APTJEJ!! bajs på dig

2010-11-10 @ 21:20:52
URL: http://sandraalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0