Dag 07 - Min bästa vän

Det här skratta nog Johan åt för att han typ mobba mig när jag säger vem som är min bästa vän åsså har jag typ många olika hähä.
Men min allra bästa vän är i alla fall Louise för vi har varit vänner sen dagis, fast inte hela tiden men höhö.
Vi har varit med varandra varje dag sen dagis (inte varje dag hemma men typ jämt på dagis och sen på skolan så vare jämt, heh)
Vi har skrattat så himlarns mycket tillsammans och upplevt saker för första gången tillsammans..eller vad man ska säga? haha
Jag har tappat min skrivförmåga känner jag, allt blir bara skevt.
Men aja, Louise är min bästa vän fast tyvärr så glider vi typ ifrån varandra nu för att vi går i olika klasser osv, det suger.
Du Louise, har i alla fall alltid funnits här för mig och du tänker typ alltid precis som jag.
Vi är väldigt lika fast ändå olika. Vi säger aldrig sånt här fjantigt till varandra eftersom vi är män, men,
jag älskar dig bästiiiis :)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag är det första advent och då har vi även den första advent tävlingen + en video!

Kolla gärna in bloggen och var med i tävlingen:D

www.petroochjossan.blogg.se

2010-11-28 @ 14:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0