Dag 05 - Vad är kärlek?

Kärlek. Kärlek det är något tufft, något vackert, något underbart och en trygghet.
Jag har mycket kärlek inom mig, till allt möjligt.
Jag har kärlek till familjen, till Johan, till mina vänner och framförallt till musiken!
Jag om någon (eller klart fler än jag vet det men ja) vet om att kärlek är tufft, jag och kärleken har haft det tufft.
Nejmen, jag vet inte riktigt hur jag ska skriva.
Kärleken jag har för mina vänner och min familj är enorm, den går inte att beskriva.
Kärleken jag har för Johan, ja även den är obeskrivlig.
Jag önskar att jag skulle kunna beskriva vad kärlek är men det blir bara massa kladd här nu.
Hm...alla förtjänar att uppleva äkta kärlek, alla förtjänar att bli älskad av sin mamma och sin pappa, alla förtjänar att ha något man brinner för och alla förtjänar att ha äkta vänner som älskar en för den man är.
Alla ska få uppleva kärlek, på alla sätt och vis.
Ehm, okej det har väl inte något med 'Vad är kärlek?' att göra egentligen men..åh, vet inte hur jag ska skriva haha!
Kärlek är underbart, kärlek är tryggt. Så, klart.

Det blev som lite tjohopp.
men allt på den här bilden är kärlek för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0